دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

پیش‌بینی سیا از "جنگ بزرگ" در شامات

سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) پیش‌بینی کرد بزودی جنگی با مرکزیت "بیروت" بین سوریه، لبنان و اسرائیل درمی‌گیرد که دامنه‌های آن خیلی زود سراسر منطقه را در بر خواهدگرفت.


ادامه مطلب ...

عکس/ عاقبت بی حجابی

حجت الاسلام جلیل محبی از روحانیون شاغل در مرکزپژوهشهای مجلس شورای اسلامی و سازمان بسیج حقوق دانان و فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق علیه السلام در صفحه شخصی خود این عکس را منتشر کرده است.



http://www.598.ir/fa/news/159352

حجت‌الاسلام پناهیان مطرح کرد؛ کاش صداوسیما جنایات دشمن را بیشتر نشان می‌داد تا مردم بدانند دشمن یعنی چه

ای کاش صدا و سیمای ما این راهبرد را می‌پذیرفت که جنگ منطقه و جنایات دشمن را یک‌مقدار بیشتر به مردم نشان می‌داد تا مردم بدانند دشمن یعنی چه؟ مثلاً یک مقدار به آن چندصد نفری که سر بریده شدند یا یکی یکی با گلوله کشته شدند، می‌پرداخت تا مردم ببیند و مفهوم «دشمن» را درک کنند.



ادامه مطلب ...

کدام یک از وزاری پیشنهادی "ریش پروفسوری" دارند؟ +عکس و نظر مراجع تقلید

این روزها ماجرای رای اعتماد به کابینه...

این روزها ماجرای رای اعتماد به کابینه حسن روحانی داغ است و بهارستان نشین ها مشغول بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت جدید هستند.

به همین دلیل اعضای احتمالی کابینه جدید  از هر نظر زیر تیغ موشکافی رسانه ها قرار دارند و برنامه ها و رفتار آنها در هر لحظه رصد می شود.

یکی از نکاتی که در مورد ظاهر برخی افراد کابینه وجود دارد، شکل محاسن انهاست!

با نگاهی اجمالی به تصاویر کاندیداهای وزارتخانه های دولت یازدهم می توان فهمید 4 تن  از اعضای کابینه معرفی شده به علاوه رئیس دفتر حسن روحانی ریش پروفسوری دارند.



محمد علی نجفی

ادامه مطلب ...

فرمانده گمنام مدافعان مراقد اهل بیت(ع) در شامات + عکس در سوریه و ایران

تیپ ذوالفقار به فرماندهی «ابوشهد» و «ابوهاجر» و با عضویت مجاهدان عراقی، وظیفه مراقبت از حرم حضرت زینب(س) و مناطق شیعه نشین اطراف دمشق را برعهده دارد. 

ابوهاجر معاون فرمانده تیپ ذوالفقار ، مدافعین مراقد مطهر اهل بیت(ع) در سوریه


ادامه مطلب ...

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز چهارشنبه مورخ 92/05/30

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز چهارشنبه مورخ 92/05/30 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

تجاوز جنسی رها اعتمادی به پسر 11ساله

یت خبری "Argus” طی گزارشی، از تجاوز جنسی رها اعتمادی برنامه ساز و مجری شبکه من و تو به یک پسر 11 ساله خبر داد.
 به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، بولتن نیوز به نقل از سایت خبری "Argus” طی گزارشی  از تجاوز جنسی رها اعتمادی برنامه ساز و مجری شبکه من و تو به یک پسر 11  ساله خبر داد.


ادامه مطلب ...

زوج رهیافته آلمانی: شیعه شدیم ؛ چون در مذهب اهل سنت خبری از اهل بیت(ع) نبود

«الکساندر لُو» و «تنیا گایتس» یک زوج آلمانی خوشبخت هستند که از ماجرای اسلام آوردن و سپس شیعه شدن خود گفته اند. خواندن این گفتگو را به همه توصیه می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

سفیانی اصلی ترین دشمن امام زمان (عج)

روایت آیت‌الله بهجت(ره) درباره خروج سفیانی

سفیانى هر کس نام على، فاطمه، حسن و یا حسین را دارد مى‌کشد. پس از این ماجرا بقیه مى‌گویند:پدران و مادران ما گناه کرده‌اند و این اسم‌ها را بر ما گذاشته‌اند.



عالمان ربانی و صاحبدلان اهل راز، آنان که با مهدی آل محمد(عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیوند و عقله‌ای دیرینه دارند، و در ندبه‌ها و ناله‌های شبانه‌شان، همواره فرج حضرتش را از درگاه دوست تمنا می‌کنند، مدام نفس خود را کشیک می‌کشند که مبادا کاری از ایشان سر زند که مطلوب و محبوب آن دلدار بی‌مثال نباشد. از این رو هم خود را می‌پایند و هم دیگران را نسبت به مراقبت بر این دقیقه سفارش می کنند.


فقیه فقید، و عارف دانای راز، حضرت آیت الله العظمی بهجت که به تعبیر مقام معظم رهبری، سرچشمه پایان ناپذیر فیوضات معنوی بودند، یکی از این نمونه‌هاست. آنچه می‌خوانید درباره انتظار فرج و تحصیل مقدّمات آن است که در پایگاه اطلاع رسانی معظم له آن را منتشر نموده است.

ما باید انتظار فرج حضرت غائب ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ را داشته باشیم، و فرجش را فرج عموم بدانیم، و در هر وقت و هر حال باید منتظر باشیم، ولى آیا مى شود انتظار فرج آن حضرت را داشته باشیم، بدون مقدمات و تحمّل ابتلائاتى که براى اهل ایمان پیش مى آید؟! با این حال، چه اشکالى دارد که تعجیل فرج آن حضرت را با عافیت بخواهیم، یعنى این که بخواهیم بیش از این بلاها که تا به حال بر سر مؤمنین آمده، بلاى دیگرى نبینند؟! زیرا در روایت آمده است:

وقتى سفیانى خروج مى کند، هر کس نام على، فاطمه، حسن و یا حسین را دارد مى کشد. پس از این که عده اى کشته مى شوند، بقیّه مى گویند: پدران و مادران ما گناه کرده اند و این اسم ها را بر ما گذاشته اند، ما چه تقصیر داریم. در این جا سفیانى تفضّل مى کند! و به افراد خود دستور مى دهد از کشتن صاحب بعضى از نام ها خوددارى کنند، ولى صاحب بعضى از نام ها را بکشند! چنان که زمانى یهودى ها اگر مى دیدند صاحب شناسنامه، شیعى است، فورا او را مى کشتند! الآن هم منتظر دستورند! در هر حال، باید منتظر فرج باشیم ولى با مقدمات آن؛ ولى مى دانیم که ضعیفیم و طاقت ابتلائات سخت را نداریم، لذا از خدا بخواهیم که شیعه بعد از این دیگر به ابتلائات بیشتر، مبتلا نشود. و اهمّ مقدّمات انتظار فرج را که توبه و طهارت از گناهان است، تحصیل کنیم.


http://www.alvadossadegh.com/fa/new-news/10846.html?task=view



امام حسین(ع): مهدی ما مظلوم است
حضرت امام حسین(ع) در عالم مکاشفه به یکی از علمای قم فرمودند:

«مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا می توانید درباره ی مهدی(ع) سخن بگوییدو قلم فرسایی کنید، آن چه که درباره ی شخصیت این معصوم بگویید درباره ی همه ی معصومین(ع) گفته اید، چون حضرات معصومین همه در عصمت و ولایت و امامت یکی هستند و چون عصر، عصر حضرت مهدی(ع) است سزاوار است که درباره ی او مطالب گفته شود.
و در خاتمه فرمودند:
باز تأکید می کنم درباره ی مهدی ما زیاد سخن بگویید و بنویسید، مهدی ما مظلوم است، بیش از آنچه نوشته و گفته شده باید درباره اش نوشت و سخن گفت.
(صحیفه ی مهدیه، ص ۵۱)


http://www.apocalypse.ir/post-66.aspx

فاجعه انسانی در "نبل"و "الزهرا"/60 هزار شیعه در آستانه قتل‌عام

دولت سوریه برای تأمین نیازهای اساسی اهالی این دو شهر که بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارد به آسمان متوسل شده و از طریق بالگردهای نظامی ارتش تلاش می‌کند نیازهای غذایی و دارویی اهالی این دو منطقه را تأمین کند که البته هرگز تأمین‌کننده نیازهای شیعیان نیست.

ادامه مطلب ...

عکس/ هدیه یک خانواده به مهدی موعود(عج)


«امیر افراسیابی»، فرزند «علی محمد» به سال ۱۳۳۹ متولد شد و ۲۲ سال بعد، بال در بال ملائک گشود. او دومین شهید افراسیابی بود و پس از وی نیز، سه برادرش پای در بساط «عند ربهم یرزقون» نهاد. 


«امیر افراسیابی»، فرزند «علی محمد» به سال ۱۳۳۹ متولد شد و ۲۲ سال بعد، در «عملبات رمضان» در مرداد ۱۳۶۱ خلعت شهادت پوشید. او دومین شهید افراسیابی بود و پس از وی نیز، سه برادرش پای در بساط «عند ربهم یرزقون» نهاد.

تصویری که پیش روی دارید، تابوت «امیر افراسیابی» است که توسط برادرانش بر روی آن نوشته شده است:


«شهید از خانواده ی افراسیابی، تقدیم به مهدی موعود و رهبر کبیر انقلاب اسلامی»



http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=453339


اظهارات تکان‌دهنده دختر فریب‌خورده سعودی درباره تن‌فروشی به تروریست‌های سوریه

یک دختر فریب‌خورده سعودی پس از سه ماه تن‌فروشی به تروریست‌های تکفیری با عنوان فریبنده جهاد نکاح به عربستان برگشته و از دورانی که طی آن با تروریست‌ها مرتکب فحشا به‌نام فریبنده و ضداسلامی موسوم به جهاد نکاح می‌شده، پرده برداشته است.

ادامه مطلب ...

در پی گسترش شیعه ستیزی؛ شیعیان در اندونزی تهدید به قتل شدند

در ادامه خشونت‌ها علیه شیعیان اندونزی، به شیعیان جزیره «مادورا» اولتیماتوم داده شده است که در صورت دست برنداشتن از مذهب تشیع، یا خانه‌هایشان تخریب می‌شود و یا جان خود را از دست خواهند داد.


ادامه مطلب ...

کشته شدن دختر 17 ساله یکی ار رهبران اخوان المسلمین +عکس

محمد البلتاجی یکی از رهبران جماعت اخوان‌المسلمین طی اظهاراتی کشته شدن «اسماء» دختر 17 ساله خود را تائید کرد.

ادامه مطلب ...