دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

چرا شمشیر بر پرچم سعودی نقش بست؟

ایجاد یک حکومت مطلق فرقه‌ای که هدف آن تبلیغ وهابیت و انتشار آن با قوه قهریه و شمشیر است به‌روشنی در نوشته‌ها و نشانه‌های موجود در پرچم عربستان سعودی نمایان است. آنها عبارت « لا اله الا الله محمد رسول الله» را نوشته و زیر این عبارت تصویر شمشیر را کشیده و به وضوح نشان می دهند که دعوت به دین آنها تنها از طریق شمشیر ممکن است.



   ادامه مطلب ...

آخرین فیش‌ حقوقی یک نماینده‌ مجلس + تصویر

سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن‌آباد به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان و عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی آخرین فیش حقوقی خود که مربوط به مهر ماه سال جاری است را به منظور تنویر افکار عمومی در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار داد.



http://www.yjc.ir/fa/news/4601054

بدو از بهشت جا نمونی !

 گروه تروریستی "داعش" به تازگی با انتشار یک فیلم مدعی شده است همه اعضای یک خاندان 150 نفره از قزاقستان برای "جهاد و ورود فوری به بهشت" به سوریه "مهاجرت " کرده اند. !

 
ادامه مطلب ...

موسسه نشر و تنظیم آثار امام از مسیر خود منحرف شده/ رفسنجانی هیچگاه روحیه انقلابی نداشت/ خاطره‌‌سازی با هدف منزوی کردن خط امام

امام (ره) جواب هاشمی را محکم داده است/ مراسم 13 آبان بهترین نظرسنجی برای مذاکره با آمریکاست/خاتمی یک بار هم برای انقلاب سیلی نخورده است

حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت:‌ آمریکا به دنبال فرار از مخمصه‌ای است که گرفتار آن شده است و عده‌ای خواسته و برخی‌ها ناخواسته در تلاشند تا با طرح موضوعاتی از قبیل حذف شعار مرگ برآمریکا،این کشور را از مخمصه نجات دهند.

 
ادامه مطلب ...

خدمتی دیگر از وهابیت در راستای صنعت فتوا: نوشتن"هههههه" از سوی زنان حرام است! + عکس

نوشتن عبارت "هههههه" از سوی بانوان برای دلالت بر خندیدن حرام است. این عبارت مردان را به فکر اقدامات حرام می‎اندازد. در صورتیکه از "هـ" بیشتری استفاده شود٬ شدت حرام آن افزایش می‎یابد...  

 
ادامه مطلب ...

شیعیان با غنیمت شمردن طرق صوفیه به دنبال ترویج تشیع هستند

ولید اسماعیل در سخنان روز جمعه خود افزود: گزارش هایی مبنی بر وجود برخی گروه های ترویجی تشیع که به دنبال اجرای طرح هایی در استان اسوان بوده اند مخابره شده ، همانگونه که تحرکات عجیب و غریبی در این استان و به خصوص در میان طریقه صوفیه جعفری اش دیده شده است. وی همگان را از آنچه او رشد تشیع در اسوان به ویژه ساخت حسینیه ها و مساجدی مربوط به شیعیان در این استان بر حذر داشت.


  ادامه مطلب ...

کشتن فرزند برای هدیه دادن سر او به یک بت!

 بنده ابتدا فرزندم را در حمام شستم تا تمیز شود و بعد او را با خودم به معبد بردم و بعد از عبادت به خانه بازگشتم و مقابل خانه، سرش را بریدم و هدیه دادم! 



 
ادامه مطلب ...

حجاج وهابی: مردان شیعه را می‎کشیم و به زنان‎شان تجاوز می‎کنیم!

حجاج وهابیون در "منا" با "کافر٬ کافر" خواندن شیعیان٬ به سوی سه شیعه آمریکایی یورش بردند و آن سه را به چادر دیگری منتقل کردند و با مشت و لگد مورد ضرب و شتم فجیع قرار دادند. این کوردلان سپس یکی از شیعیان را به چادر خانمها بردند و پس از ضرب و شتم٬ در آستانه خفه کردن قرار دادند که چند جوان در حالی که صورت این شیعه آمریکایی را کبود دیدند٬ به کمک وی رفته و نجاتش دادند. وهابیون٬ به میان چادر حجاج رفتند و با گستاخی بسیار فریاد زدند: ما مردان شیعه را میکشیم و به زنانتان تجاوز میکنیم(!).



 

ادامه مطلب ...

لوگوی سایت خط امام

امام خامنه ای:

امام بدون خط امام ، امام بدون هویت است

لوگو برای درج در وبلاگ و سایت:

http://s3.picofile.com/file/7975704836/B_Khatte_Emam.jpg


عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز پنج شنبه مورخ 92/07/25

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز پنج شنبه مورخ 92/07/25 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

بازداشت امام جماعت مالزی به اتهام تشیع و داشتن تربت امام حسین(علیه السلام)

مدتی قبل "ماهاتیر محمد" نخست وزیر مالزی در سخنانی از انتشار مذهب حقه تشیع دراین کشور اظهار نگرانی کرد و به صورت علنی خواستار منع انتشار و مبارزه جدی با آن شد.هم چنین چندی پیش حکمی شرعی در این کشور صادر کرد که به واسطه آن شخصی که به مذهب حقه تشیع درآید مرتد شمرده می شود.

 
ادامه مطلب ...

ظهور جنبش جدید در عراق برای حذف مرجعیت شیعی

یک منبع آگاه در پلیس استان «ذی‌قار» عراق از ظهور تشکل جدیدی در این استان با نام «حرکة اولاد الله»(جنبش فرزندان خدا) با هدف اسقاط مرجعیت شیعه و رد تقلید از مراجع نجف خبر داد.



 

ادامه مطلب ...

شفای زائر مسلمان نابینا در مدینه

«فاطمه الماهی» زائر سالمند سودانی، در مسجد حضرت محمد (ص) واقع در شهر مدینه، دوباره قدرت بینایی خود را باز یافت.


 

ادامه مطلب ...

تظاهر ستاره های جنجالی به اسلام آوردن + تصاویر

قصد و نیت رسانه‌های غربی ، تخریب و بدنام کردن مسلمانان !


سال گذشته وقتی این خواننده و بازیگر ۵۵ ساله به همراه نامزدش مسلمانش با روسری در مسجدی در ترکیه دیده شد حرف و حدیث‌ها درباره مسلمان شدن او را برخی مطرح کردند. مدونا به عنوان یک مسیحی کاتولیک بزرگ شده اما ۱۵ سال است که پیرو فرقه کابالا(تفسیری از کتاب‌های یهودیان) است.

 

ادامه مطلب ...